Co potřebujeme k celoživotnímu učení?

Motivační úvod:

Popis činnosti:

Závěry, reflexe:

Pomůcky:

Návrhy kartiček v obálkách:

//1. obálka://

  1. Učit se učit
  2. Aplikace nových znalostí v praxi
  3. Zvídavost a logické myšlení
  4. Schopnost vést (řídit)
  5. Zvládání informací
  6. Komunikativní dovedností
  7. Týmová práce
  8. Schopnost řešení problémů
  9. Přizpůsobivost a pružnost
  10. Chápání zodpovědnosti za zkvalitňování vlastních schopností.

//2. obálka://

  1. Znalost vlastního studijního stylu + Schopnost shromažďovat znalosti a kombinovat nové informace se stávajícími
  2. Chápání spojitosti mezi teorií a praxí + Přenos získaných znalostí do praktické činnosti
  3. Zvídavost + Neustálé hodnocení změn a informací
  4. Stanovení realistických cílů + Rozpoznávání rozdílu mezi současným a cílovým stavem + Schopnost tyto rozdíly překlenout
  5. Vyhledávání, analýza a kombinace informací + Využívání informačních technologií
  6. Schopnost vyjadřovat se slovem i písmem
  7. Přijímání a sdílení informací + Spolupráce
  8. Tvořivost a inovace
  9. Schopnost vypořádat se se změnami + Schopnost přizpůsobit se novým situacím a úkolům
  10. Chápání potřeb rozvoje dovedností a jejich hodnoty + Rozvoj vlastních dovedností

Časová dotace:

Zdroj:

© 2009 Správná volba, provozuje Regionální rozvojová agentura PK o.p.s.

Tvorba webových stránek: Creative Studio s.r.o., redakční systém 4site CMS